Bidon jest butelką, najczęściej wykonaną ze sztucznego tworzywa. Pełni on funkcję butelki, którą możemy na co dzień nosić w torbie lub przypinać do roweru. W bidonie można przechowywać soki oraz wodę i inne napoje. Szczelne zamknięcie umożliwia nam przewożenie bidonu w torbie sportowej lub zwykłej. Bidony różnego rodzaju możemy zakupić w wielu miejscach – przede wszystkim przez Internet, w licznych sklepach sportowych oraz w sklepach z detalami do domu.
Wykorzystanie bidonów do reklamy
Funkcje bidonu pozwalają nam na używanie go w każdej porze dnia. Jest to element dostępny w różnych kolorach, kształtach oraz pojemnościach. Warto wiedzieć, że tego typu pojemnik preferowany jest najczęściej do przechowywania napojów chłodnych lub w temperaturze pokojowej. Funkcje bidonów są różnorakie – warto jednak wiedzieć, że dość często pełnią one funkcję reklamową. Wiele osób obecnie korzysta z bidonów, nie tylko ze względu na panującą modę. Jest to bowiem praktyczny i wygodny przedmiot, który najczęściej posiada również ciekawy design.
Każdy z nas zapewne nieraz widział bidony pokryte kolorowymi napisami lub logo firmy. równie często możemy spotkać kolorowe butelki z hasłami reklamowymi danej firmy. design tego typu ma za zadanie przyciągać jak największą liczbę klientów. Bidony bowiem są od paru lat bardzo modne. Odkąd zapanowała moda na bycie fit, wiele osób zaczęło kupować bidony. Reklamowe bidony stanowią świetny chwyt marketingowy. Bidon jest przydatnym, a więc praktycznym elementem. Jego użycie nie ogranicza się jedynie do spożywania napojów w trakcie treningu – raczej sprawia, że ćwiczenia wykonywane z bidonem obok są bezpieczne – zawsze mamy przy sobie zapas wody lub soku. Stosowanie bidonu może odbywać się w przypadku innych zajęć. Im częściej go używamy, tym większa jest szansa na zwrócenie uwagi na nasz bidon ze strony innych osób. Chwyt ten działa zwłaszcza w przypadku, gdy naczynko jest kolorowe, lub posiada ciekawy napis.
Czy bidony promujące markę stanowią dobrą reklamę?
Ciężko jest stwierdzić, czy kolorowy bidon przyciągnie uwagę każdej osoby, która go zauważy. Niemniej jednak, bidon posiadający interesujące i chwytliwe logo, slogan, hasło lub design, z pewnością przyczyni się do zatrzymania wzroku innych osób na buteleczce. Warto wybierać bidony reklamowe, ponieważ często wyróżniają się one charakterystycznym designem. Dzięki temu korzystamy my oraz producent bidonów. Jeśli bidon przyciąga wzrok innych osób, musi być bardzo ciekawy. Dziś, mamy do czynienia z istną pogonią za modą. Dlatego też warto wykreować najlepszy i najbardziej pomysłowy wzór na bidonie, a jego sprzedaż wzrośnie o kilkanaście nawet procent. Osoby, które używają bidonów na co dzień, mają większe szanse na przyczynienie się do ‘’zareklamowania’’ bidonu innym ludziom.